ernurlahertelden

ernurlahertelden

5 Aralık 2010 Pazar

Caillou Bebeğimiz...


Hemen her çocuk gibi benimkiler de caillou'yu çok seviyorlar :))
Ben de bebişlerime caillou bebeği ormek için epeydir hevesli idim :)
Sevgili yaseminkale sağolsun bana amigurumi orebilmek için
caillou bebeğin kalıbını gonderdi ...
Kendisini ve tüm amigurumi orenleri ayakta alkışlıyor ve sevgilerimi gonderiyorum :)
Çünkü tüm çabalarıma rağmen ne olduysa bitürlü oremedim amigurumi olarak :((  Çocuklar yüzünden sayısını karıştırdım, devamını getiremedim, benim beceriksizliğim :((

Sonunda normal şişle orülüşünü buldum ve çok şükür bunu yapabildim :)
Elimdeki artık yünlerle ordüm, bu yüzden bizim caillou'nun renkleri biraz değişik :)) Ama benim tatlı bebişlerim bayıldı, bu bana yeter :)
Yapılışını buradan oğrenebilirsiniz....
Hepinize sevgiler :)

2 yorum:

  1. şiş ile örmek çok keyifli bende arada 5 şişle oyuncaklar yapıyorum büyük bir keyifle.. sık iğne biraz geç bitiyor şişe göre... tekrar deneyebilirsin canım... daha küçük bir oyuncakla başlayabilirsin :))

    YanıtlaSil
  2. sağolasın canım :)
    inşallah cesaretimi toplar yine ilerde denerim :)
    tabi benimkiler büyüyüp okula başladıklarında :))))

    YanıtlaSil