ernurlahertelden

ernurlahertelden

12 Temmuz 2013 Cuma

Hem Mutlu Oldum, Hem de Çok Üzüldüm ):)

Herkese uzun bir aradan sonra merhabalar, hayırlı Ramazanlar arkadaşlar.
Çok uzun süre şehir dışı gezileri, işler ve sağlık sorunlarından dolayı blogumu ihmal ettim. 
Tavsiye Kanalının ve English Home'un sayesinde bloguma uğrama fırsatı buldum :)


English Home dan gelen bu tatlı hediyelerle çok çok mutlu oldum. 


Kaliteli ve yumuşak tatlı havlu için, çok güzel gül kokulu vücut losyonu için ve güzel kokulu mum için çok çok çok teşekkürler :)


Buraya kadar herşey güzel ama ARAS KARGO sayesinde çok çok çok sinirlendim ve çok çok çok üzüldüm :(



Fotoğraflardan anlamışsınızdır. Mumluğum kırılmış paramparça bir halde bana ulaştı.
Sevgili Tavsiye Kanalı ve English Home u bu olaydan kesinlikle ayrı tutuyorum ve ARAS KARGOYU KINIYORUM......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder