ernurlahertelden

ernurlahertelden

14 Ağustos 2013 Çarşamba

Mısır ve tarçın...


Hepinize öncelikle sağlıklı güzel günler diliyorum arkadaşlar. 
Şunu belirteyim: Ben yiyecek ile ilgili blog değilim. Bu konuda çok usta güzel yayın yapan bloger arkadaşlara selam ve sevgilerimle nacizane denediğim bir lezzeti sizlerle paylaşmak istedim. Belki bilen arkadaşlar vardır. Bilmeyenler de denemek ister belki :)
Ben mısırı küçüklüğümden beri bildiğimiz tuzla patlatırdım. Son senelerde şekerle patlatmaya başladım.
Son patlatışımda aklıma tarçın eklemek geldi. Önce şeker ve yağla patlattım. Ocağın altını kapatınca üzerine tarçın ekip karıştırdım.


Dediğim gibi büyük ihtimal bilenler  deneyenler vardır. Ben kendimce yeni denediğim ve beğendiğim için sizlerle paylaşmak istedim :)
Hepinize sevgiler, selamlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder